Firma HENZO bazując na wieloletnim doświadczeniu w naprawach urządzeń firmy GEDA posiada w swoich zapasach magazynowych większość części zamiennych najczęściej zużywających się w trakcie eksploatacji .
Wymiana tych części może być wykonana przez Państwa samodzielnie i nie wymaga posiadania specjalnych umiejętności.
W razie pojawienia się problemów lub wątpliwości w trakcie wymiany lub napraw służymy Państwu fachową pomocą pod numerem telefonu:
Części zamienne wysyłamy zazwyczaj kurierem DHL lub Pocztą Polską. Istnieje oczywiście możliwość wskazania przez Państwa innego dostarczyciela przesyłek.
Korzystając z zakładki „KONTAKT” zapytaj o cenę na interesującą Cię część zamienną podając następujące dane:
Typ urządzenia (np.GEDA MAXI 120S)
Numer fabryczny (liczba dziesięciocyfrowa np.11102 05929)
Rok budowy
Nazwa części
Wszystkie te dane odczytasz z tabliczki znamionowej znajdującej się na Twoim urządzeniu firmy GEDA.
Jeżeli masz problem z identyfikacją części zamiennej prześlemy Ci kartę z katalogu części zamiennych odpowiednią do typu ,numeru fabrycznego i roku budowy Twojego urządzenia.
W razie wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.